ESSENCE-33 WILD WHITE WAYS


Mám tu pre vás sľúbená recenzia na biely lak od Essence v odtieni 33 Wild White Ways. Lak je úplne super, takže máte sa načo tešiť.

Here I have for you promised review on white nail polish from Essence in shade 33 Wild White Ways. The nail polish is great, so you have lots to look forward to.




V prvom rade by som chcela poukázať na super cenu, ktorá je len 1,69€, za tu kvalitu sa to určite oplatí. Ďalšia výhoda tohto laku je, že stačia dve tenké vrstvy. Štetček tohto laku je väčší čo mne osobne vyhovuje, lebo pokryje hneď celý necht. Pri dvoch vrstvách mi tento lak vydrží aj celý týždeň, čiže ak nemáte veľa času, tak určite ho skúste.

First, I would like to mention great price - only 1,69€, that is really worth it for the quality. Next benefit of this nail polish is, that you only need 2 thin layers. The brush of this nail polish is bigger, which I like, because it covers whole nail. This nail polish's duration of 2 coats is one week, so if you don't have a lot of time, I highly recommend you trying it.


Ja som si ho posledný mesiac lakovalo stále, takže už ho moc nemám ale plánujem si zakúpiť ďalší.

During the last month I've been using it all the time, so it's slowly running out and I'm planning on buying another one.



Ako sa vám páčila dnešná recenzia? Máte s týmto lakom skúsenosti?
 Ak áno, aké?

How did you like todays review? Do you have experiences with this nail polish?
If yes, what experiences?

Share this:

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. Pěkná recenze :) Lak taky mám, ale samostatně mi nevyhovuje, spíš jako podklad :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je ľúto, dúfam že nájdeš taký, ktorý ti bude vyhovovať :)

      Odstrániť